Dřetovice č.p. 2
273 42, pošta Stehelčeves
IČ: 234338
DIČ: CZ00234338
Datová schránka: tp7bn8p
č. ú.: 0389456339/0800
Na kontaktním místě Czech POINT na obecním úřadě ve Dřetovicích je možné vyřídit:
Umožňuje občanům na kontaktním místě veřejné správy zjistit stav trestných bodů (bez bodů ve správním řízení). Výpis je poskytován z Centrálního registru řidičů vedeného Ministerstvem dopravy, jehož součástí je právě i evidence bodového hodnocení. Tento výpis má pouze informativní charakter pro občany, nenahrazuje výpis z karty řidiče pro styk s úřady.
Kdo si může požádat? Přímo sám žadatel, případně jím určený zmocněnec.
Co k tomu budete potřebovat? Platný doklad totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas), nepovinně je možné uvést také číslo řidičského průkazu.
Správní poplatek – za první stránku 100,- Kč, za každou další 50,- Kč.
Co dostanete? Úplný i částečný výpis Listu vlastnictví.
Co k tomu budete potřebovat? Katastrální území a číslo Listu vlastnictví, popř. parcelní číslo, u budov číslo popisné či číslo evidenční.
Správní poplatek – za první stránku 100,- Kč, za každou další 50,- Kč.
Co dostanete? Úplný výpis z Obchodního rejstříku.
Co k tomu budete potřebovat? IČ (identifikační číslo organizace).
Správní poplatek – za první stránku 100,- Kč, za každou další 50,- Kč.
Co dostanete? Úplný výpis ze Živnostenského rejstříku.
Co k tomu budete potřebovat? IČ (identifikační číslo organizace).
Správní poplatek – za první stránku 100,- Kč, za každou další 50,- Kč.
Co dostanete? Výpis z Rejstříku trestů.
Co k tomu budete potřebovat? Platný průkaz totožnosti.
Správní poplatek – 100,- Kč.
Online systém pro evidenci přijatých autovraků vycházející z požadavků zákona č. 352/2008 Sb., o podrobnostech nakládání s autovraky.
Pro evidenci autovraků je nutné, aby se provozovatelé autovrakovišť zaregistrovali do MA ISOH, což je jim právě umožněno přes Czech POINT. Pro provozovatele autovrakovišť je nutné získat přístupové údaje do systému evidence autovraků. Přístupové údaje obsahují přihlašovací jméno a heslo, které jednoznačně identifikují provozovatele a provozovnu zařízení ke sběru vybraných autovraků. Přístup do systému může získat pouze podnikatelský subjekt, který k provozování činnosti sběru vybraných autovraků získal povolení od příslušného krajského úřadu.
Vydání přístupových údajů do MA ISOH je na základě:
Správní poplatek – za první stránku 100,- Kč, za každou další 50,- Kč.
Seznam kvalifikovaných dodavatelů je veden Ministerstvem místního rozvoje jako součást Informačního systému o veřejných zakázkách. Ministerstvo místního rozvoje do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili kvalifikaci podle § 53 a 54 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, splnění kvalifikace doložili ministerstvu příslušnými doklady a zaplatili správní poplatek.
Tato služba je především určena firmám a dodavatelům, kteří mají zájem se ucházet o veřejné zakázky. Výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů tak může dodavatel v zadávacím řízení nahradit doklady prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních kritérií. Zadavatel je povinen výpis ze seznamu uznat, není-li starší více než 3 měsíce.
Kdo si může požádat? Požádat si může kdokoli (jde o veřejný rejstřík).
Co k tomu budete potřebovat? Pouze IČO organizace.
Správní poplatek – za první stránku 100,- Kč, za každou další 50,- Kč.
Mohlo by Vás zajímat